Na meerdere malen goed contact via mail, had ik een bestelling geplaatst, ze hadden zelfs mijn stof tijdelijk voor mij apart gehouden, super.....bestelling ook al binnen twee dagen in huis. Super leuk en goed verpakt. Ik ben zeer tevreden.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- joyce berberich
- Julian Smit
Perfecte service!!!!!
Hoe zou je Bastaa! beoordelen?
- T van Roon
telefonische netjes behandeld en het pakket snel en keurig verzorgd ontvangen
- Kirsten Bertelsen
Supergoede service!
- Ko Nagelkerke
Snel en keurig verzonden!
- Babette Hoekstra
Super tevreden! Snel geleverd en netjes ingepakt. Echt super goeie service