Prima. Alleen track & trace werkte niet. Goed ingepakt en netjes verzonden.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- BD
- Derk Nouwens
Zeer tevreden, keurige levertijd, en een persoonlijke boodschap!
Hoe zou je Bastaa! beoordelen?
- Ineke Luesink
Heel fijne en snelle reactie op ruilen. Mooie verzending; personal touch door handgeschreven kaartje.
- Nadia
Prachtige stof, dag na de bestelling in huis. Prettige persoonlijke benadering, zelfs een handgeschreven kaartje erbij én een gelukspoppetje:) Kan niet beter.
- Marloes Bruil
Na een fout op de website bij het bestellen werd ik dezelfde dag nog gebeld en had ik toch de volgende dag mijn bestelde stof binnen!
- evelien verbeet
Op tijd netjes geleverd. Een leuke zelf geschreven kaart erbij en een gelukspoppetje. Daar is aandacht aan besteed! Zeer goed👍