Ontzettend mee gedacht met mij zelfs heeft Jaqueline een staaltje opgestuurd om te kunnen kijken naar de kleuren...wat een service ...
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Angelic Ulijn
- Ingeborg
Snelle levering, kadootjes leuk ingepakt en een persoonlijk kaartje. Wat een leuk assortiment!
Hoe zou je Bastaa! beoordelen?
- Angela Beswerda
Hele leuke (web)winkel, vriendelijke dame, veel keuze. Een echte aanrader!
- Tineke
Mooi product, persoonlijk verpakt, vlot verstuurd
- Jacq Dantuma
Mooi
- Hèlen Blaas
Heel snelle reaktie en gezellige verpakkking met een persoonlijk tintje.