Bestelling verliep op zich prima. Echter bij het openen van de verpakking zagen we een aan alle kanten gedeukt en beschadigd blik verf. De verpakking was nergens beschadigd, dus dit moet in het magazijn gebeurd zijn. Omdat we de verf direct moesten gebruiken heb ik het er maar bij gelaten. Je kunt je gewoon niet voorstellen dat iemand met gezond verstand zo’n blik staat in te pakken! Gewoon 100% slecht dus!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- J. Guikers
- Gerard
Goede kwaliteit verf voor een scherpe prijs.
Hoe zou je Goedkoopverven beoordelen?
- Niels
Snelle levering, duidelijk website
- Dominique Baert
Nadat er eerst maar de helft van de verf geleverd werd. Is de rest vlot nageleverd. Bedankt !
- Ed
Nette prijzen en vlot en goed ingepakt verstuurd.
- He Keizer
snelle levering