Super mooi armbandje! Ben er erg blij mee! Net zo mooi als op de foto ??
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 2024 stopgezet
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Loes
- Tina
Mooie armband binnen gekregen met twee naambedels eraan met een mooi lettertype
Hoe zou je DUCETT beoordelen?
- Anoniem
vind mijn armband erg mooi geworden, alleen is het toch te groot. Had een berichtje gedaan of het ook kleiner gemaakt kan worden of dat ik het evt zelf zou kunnen doen. maar nog geen reactie er op gekregen. verder vind ik hem super mooi en ben er blij mee!!!
- Anoniem
Super blij met de geleverde armband. Aanrader!
- Anoniem
Goed
- Wendy
Mooi product en snelle levering!