Armband
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 2024 stopgezet
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Anoniem
- Danielle Gouw-Kruijs
Een hele leuke armband besteld. Cognac leer met metalen plaatje met de namen van mijn zoons. Mooi bandje, gegraveerde namen duidelijk leesbaar. Binnen enkele dagen al mogen ontvangen! Heel tevreden.
Hoe zou je DUCETT beoordelen?
- Nikky
Na het melden dat 1 steentje niet helemaal mooi was meteen een nieuwe opgestuurd gekregen met een klein cadeautje erbij. Super service.
- Evelien
Het product is goed!
- marieke Hermsen - van kooten
Ontzettend mooi. Alleen het ronde armbandje is veel dikker als dat ik dacht en die standaard maat was breder dan mijn andere armbandje van 17cm maar toch zit die behoorlijk strak daar baal ik wel van. Het armbandje met naamlabel en steentje is echt heel erg mooi!
- Sofie
Ik heb een armband voor mezelf, mijn man en 3 kinderen besteld. Ik ben heel tevreden met jet resultaat! Ze zijn echt super. Ook tevreden over de snelle en eerlijke service. Ze hebben direct contact opgenomen om te melden dat er nu nieuwe kinderarmbandjes waren en dat deze beter waren.