Ik ben tevreden met mijn aankoop zelf, de kwaliteit is in orde en het shirt past ook, mits het een maat te klein geleverd werd. Ik was niet tevreden over de levering met GLS - De tracking deed het niet goed: ik ontving geen updates meer na een bepaalde dag, en het systeem vertelde me dat mijn pakket in een heelemaal verkeerde stad was. Ik moest contact met de customer service vn GLS opnemen om erachter te komen dat mijn pakket blijkbaar bij de buren afgeleverd was. Hierover had ik geen notificatie ontvangen (geen email, geen papiertje in de brievenbus). Mij buur vertelde me dat het pakket in de gang voor mijn deur stond zonder beveiliging en dat zij het daarom mee naar binnen naam. in het kort: Product zelf oké, maar ik zou echt over een andere leverancier nadenken.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Andrea Busse
- Kenth-Bertil Sjölin
De Mammen bijl die ik heb gekocht is een hoogwaardig museumstuk en een echt verzamelobject! Ik ben erg blij en tevreden, bedankt!
Vertaald met AI Hoe zou je Celtic WebMerchant beoordelen?
- Lewis Hill
Goed, ik hou van de website. Het zou echter heel fijn zijn om een trackingnummer te krijgen voor het item dat ik recent heb besteld of wat informatie over wanneer ik het ding kan verwachten.
Vertaald met AI - Marcel CUTULLIC
Eerste bestelling was perfect, behalve dat er een product vergeten was, dat naar mij gestuurd moet worden en dat ik nog steeds wacht.
Vertaald met AI - freddy bastiaenssenIn onderzoek
edb i neliedwansGjneeo aniG.g iakeSe gejngrdtngeltdGseifLtemiejhdiuiin kdplsnd netnooo hse eiatslon. ed ree o. eesS gpeigsrkedei neceos.gtdu e hs dnhm e ekwndot db tDlv rrn!rin
- Wesley Jongejan
Goed verpakt en kwam aan op de dag dat ze zeiden. Producten zijn ook in goede staat.