Nu 2 keer iets besteld en 2 keer snel de bestelling binnen. Heel blij mee!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Simone Arts
- Maaike Beghini
Ik heb het boekje Oma & ik besteld omdat mama oma word in juni. Mijn moeder houd echt alles bij dus dit boekje is een schot in de roos. Rekeninghoudend met een wat langere levertijd ivm Moederdag was ik zeer verrast met de snelle levering, het mooi in gepakte boekje en een persoonlijke nood van Irene.
Hoe zou je Studio Ins & Outs beoordelen?
- Loes van der Meijs
Mijn eerdere beeld/ervaring is helemaal bijgesteld. Dat ik geen gebruik meer kon maken van de actie bleek aan het systeem te liggen, en het zakje wat erbij zat bleek de enveloppe nog helemaal niet te zijn, die was niet meer op voorraad en is meteen nagestuurd! Op mijn beoordeling kreeg ik supersnel een hele lieve reactie! Het bleek gewoon om miscommunicatie te gaan omdat eerdere berichten niet aangekomen waren. Super opgelost. Top dus!! Matig! Ik had een opmerking/vraag bij de bestelling geplaatst, hier heb ik nooit een antwoord op gekregen. Ook was een sterrenbeeldkaartje volgens een actie gratis, maar alle gratis kaartjes waren op terwijl ik er nog wel een kon kopen, een beetje vreemd! Maar het meest jammere vond ik nog dat ik dus een sterrenbeeldkaartje had besteld én een ander (post)kaartje. Deze waren voor 2 verschillende personen bedoeld. Bij het postkaartje had ik een enveloppe/cadeauzakje bijbesteld (gekocht), en bij de levering zaten beide kaartjes in de enveloppe en was de enveloppe al dichtgeplakt! Ik moest hem dus open maken, waardoor de enveloppe al beschadigd raakte voordat ik het postkaartje kon schrijven en het sterrenbeeld kaartje wat voor iemand anders bedoeld was eruit kon halen. Heel vreemd en erg jammer van de enveloppe die ik erbij gekocht had!
- Annicka Eden
Zeer tevreden, snelle levering en de persoonlijke tint... super!
- Yvonne Mannion Vanover
Mooie producten en leuk ingepakt. Er waren wat problemen maar die zijn snel en keurig opgelost.
- Sjoukje
Super leuk ingepakt en een persoonlijk bericht. Heel erg blij met de leuke boeken.