Superr leuk ingepakt. En bestelling is helemaal naar wens binnen gekomen. Leuk kaartje erbij met bedankje wat t ook persoonlijk maakt. Erg tevreden
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Marianne
- Chantal Zeilstra
Donderdag besteld vrijdag al binnen!! Mooi ingepakt, een mooi cadeautje voor mezelf!
Hoe zou je Studio Ins & Outs beoordelen?
- Jill Teunen
Vlotte levering ! Heel blij met mijn jaarboek !
- Manon van den Boom
Snelle levering
- Noah Bolte
Snelle levering en super leuk ingepakt! 🤗🤗 Helemaal blij!
- P Wattel
Super blij met mijn jaarboek, heel leuk boek! Met veel ruimte voor foto's