De boeken waren prachtig ingepakt. Heb de boeken nog niet bekeken, Kunnen onze zoon en schoondochter het zelf uitpakken. Kijk er naar uit om het cadeau te geven😍
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Bergshoeff
- Ladonna
Ik heb het snel ontvangen.. mooi verpakt. Ik ben helemaal blij
Hoe zou je Studio Ins & Outs beoordelen?
- B.van Hoof
Heel erg leuk verpakt! Persoonlijk bedankje ook super.
- Manon van de Hoef
Word echt met zorg gemaakt, verpakt en verstuurd!! Super leuk!
- Leandra Schouwenaars
Super snel in huis en mooi persoonlijk ingepakt! Top!
- Kim Peeters - Feijen
Ik heb drie boekjes besteld, alle drie waren ze heel leuk ingepakt. Echt een cadeau om te krijgen! De boekjes zijn van een fijn materiaal en zien er modern uit zonder al te veel poespas.