Heel tevreden, mijn bestelling was snel in huis en door de persoonlijke aandacht was het een feestje om uit te pakken!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Dayenne Bakker
- Bianca Simon-Berends
Heel tevreden! Op oudjaarsdag besteld en 3 januari was de bestelling in huis. Ziet er erg mooi uit en zelfs het beschadigde boek valt geen echte beschadiging te ontdekken. Een aanrader dus!
Hoe zou je Studio Ins & Outs beoordelen?
- Nicole
Super service!! En mooie producten!
- Carola Vergouwe
Alleen het uitpakken is al een feestje! Erg leuk boek (1 t/m 4 jaar), kan niet wachten om te beginnen met invullen voor mijn dochter!
- Lien Koelman
Zalig hoe alles mooi ingepakt werd! Ik voelde me net een kind die zijn Sint cadeautje openmaakte!
- Stevens Saartje
Heel tevreden snelle levering en super service ! Top