Goede service en altijd gezellig ingepakt waardoor je pakketje echt een feestje is. Me bestelling was niet helemaal goed gegaan wat kan gebeuren. Maar heel netjes opgelost😀
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- ella Barendregt
- Mirjam
Het is altijd feest om bij sio te bestellen. Goede , vlotte service. Netjes verpakt. Goede communicatie mocht er iets zijn. Mooie producten
Hoe zou je Studio Ins & Outs beoordelen?
- Sandra Wiarda
Het maandelijkse abonnement is echt geweldig! Geen stress meer om op tijd te bestellen. Altijd met veel aandacht in gepakt en een feestje om het open te maken!
- Daisy de Vries
Snelle levering netjes ingepakt en producten met heel veel liefde
- Michelle van den Berg
Super leuke producten en zo waardevol om je foto's te kunnen bewaren op deze manier voor later!
- Kim
SIO al jaren klant! Prachtige producten… echt een soort Jamin voor de scrapbookers :-)