Goede service! Snel verzonden en ik kreeg er een leuk tasje bij.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Lisa Ligtermoet
- Lianne Simons-Wolters
Zeer tevreden! Bestellingen komen altijd goed aan. Het mail contact is ook erg prettig en krijgt snel reactie
Hoe zou je Kapsalon Linds beoordelen?
- Nanda
Super service! Zelfs een keune toilettasje gratis ontvangen, leuke verrassing!
- Alet Venema
Asociaal zoveel verzend kosten voor een pakketje wat door de brievenbus kan.... weegt ook niets... apart. Eerste en laatste keer.
- Quinten Ter Wal
De bestelling was dit keer heel snel binnen! Echt top! Dat hebben jullie goed aangepakt! Bedankt!
- Greet Hagen
Lieve mensen. Ik had mijn product snel in huis zelfs een attentie van keune. Alles keurig ingepakt. Wanneer ik weer wat nodig hebt. Ik bestel zeker weer bij jullie.