Zeer tevreden dinsdagavond besteld ,woensdag middag alles in huis
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Dirk Jansma
- dennis van der Kwast
Snel goed berijkbaar contact via telefoon vooraf over levering
Hoe zou je Technim beoordelen?
- Paul van Grinsven
Snelle levering. Mooi komplete sets. Nette prijs.
- Rene Rosendahl
Super snelle levering en goede service!!!
- Nuri Ayten
:)
- Linda Nijssen
De verwarming die ik besteld had was van €148 voor €30,- Maar de kwaliteit past eerder bij een verwarming van €30 dan bij een verwarming die eerst €148 was. Beetje jammer, geen rooster op de bovenkant, geen 'wafel' van binnen en de zijkanten waren ook open.