moest lang wachten op een bevestiging moest lang wachten op een eventuele levering, door er zelf achteraan te bellen werd toegezegd dat er een leveringsdatum genoemd zou worden, maar uiteindelijk belde de chauffeur op dat hij voor mijn deur stond, terwijl ik op mijn werk 25km verderop was. hij heeft de levering wel netjes door drukke straat achter bij mijn garage geplaatst , TOP ! verzendkosten zijn veel te hoog, daardoor ga ik hier niets meer bestellen
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Marc John Geertman
- Rene Van Eijk
Was top
Hoe zou je HOUTvakman beoordelen?
- mart van iperen
Hout word verkocht als 20-25% maar is vervolgens 50-60% vocht. Als je dit aangeeft zeggen ze dat er in de beschrijving staat dat het vers hout betreft. Redelijk misleidend. Ze hebben mij gecompenseerd met 10%korting(eigelijk te weinig aangezien het product niet deugd).
- Josine Golob
Goede service en goede kwaliteit
- Laurens Sinaasappel
snel geleverd
- nico van Tilburg
Prima afspraken goed geregeld.