Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2017


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Bachbloesempraktijk Balans heeft 276 5 ster reviews 276
Bachbloesempraktijk Balans heeft 43 4 ster reviews 43
Bachbloesempraktijk Balans heeft 0 3 ster reviews 0
Bachbloesempraktijk Balans heeft 0 2 ster reviews 0
Bachbloesempraktijk Balans heeft 0 1 ster reviews 0

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Suzanne Patelski Dekker

    Gon is een hele lieve betrokken vrouw die echt de tijd neemt om je kind te leren kennen zodat ze de best mogelijke combinatie Bachbloesem kan samenstellen. De dag na de intake had ik de druppels al in huis met een duidelijke beschrijving. Ik heb 5 jaar geleden haar druppels ook al eens gebruikt met veel.succes dus toen ik merkte dat mijn zoon weer vastliep en dat er binnenkort weinig andere keuze meer is dan reguliere medicatie was de keuze snel gemaakt. Haar website is duidelijk, overzichtelijk, makkelijk in gebruik. De levering is snel en netjes en ze begeleid je ook tijdens het gebruik nog. Met vragen kun je altijd bij haar terecht.

    Reageer
  2. Diana Den hertog

    Luisterend oor vriendelijk en snelle service

  3. Hoe zou je Bachbloesempraktijk Balans beoordelen?

  4. Nanja Weerman

    Super goed geholpen door Gonnie.

    Reageer
  5. Elke Van Caelenberg

    Snelle levering, heel goede uitleg en service, benieuwd om resultaat te zien!

  6. Bram

    Heel prettig geholpen. Gonny nam de tijd. Volgende dag al in huis. Het is nog te vroeg om iets te kunnen zeggen over de effectiviteit van de druppels.

  7. Anouschka Wouters

    Wij gebruiken de druppels van Balans voor kinderen al een behoorlijke tijd..wij maar vooral mijn zoon van nu 12 jaar is er erg blij mee..tussentijd zijn wij een maandje gestopt (dit wilde mijn zoon proberen) om te kijken hoe dat het Zou gaan zonder de druppels maar al snel zei hij:mama ik wil graag de druppels weer want ik merk zelf hoe druk ik ben van mezelf en in mijn hoofd..wij zijn er nogsteeds heel erg blij mee..en net weer een nieuwe nabestelling gedaan..dankjewel Gonny voor altijd de snelle en goede service 🌸 liefs Kenji en Anouschka

    Reageer