Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2017


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Bachbloesempraktijk Balans heeft 276 5 ster reviews 276
Bachbloesempraktijk Balans heeft 43 4 ster reviews 43
Bachbloesempraktijk Balans heeft 0 3 ster reviews 0
Bachbloesempraktijk Balans heeft 0 2 ster reviews 0
Bachbloesempraktijk Balans heeft 0 1 ster reviews 0

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Chantal Malaihollo

    Erg tevreden over Balans voor kinderen, wordt zeer netjes te woord gestaan en denkt echt met je om te kijken wat het beste bij het kind of jouw past. Bestelling tevens snel in huis.

  2. Sonja Versluis

    Wij gebruiken al lange tijd de druppels voor mijn zoon. De druppels werken goed en worden altijd netjes en optijd verstuurd. Ook in vakantie periodes

  3. Hoe zou je Bachbloesempraktijk Balans beoordelen?

  4. Arja Göbel

    Tijdens ons eerste telefonisch consult, had ik het gevoel alsof ik Gonny al jaren kende. Ze luisterde aandachtig, stelde de juiste vragen en begreep de situatie goed. Je merkt dat ze veel ervaring heeft met kinderen met ASS. Alles werd keurig afgehandeld en de bestelling was snel binnen. Als de druppels bijgesteld moeten worden, maak je eenvoudig een telefonische afspraak. Je wordt keurig op tijd gebeld en Gonny zoekt mee naar de beste oplossing in de vorm van een aanpassing in de samenstelling van de druppels. Onze beide kinderen hebben veel baat bij de druppels: er is veel meer rust in huis en rust in de hoofden. We kunnen onze zoon met ASS nog steeds medicijnvrij houden en zijn superblij met Gonny's hulp!

  5. Nicole Razenberg

    Boven verwachtingen, het werkt echt! En super fijne service. Bedankt Gonny!

  6. Danielle

    Ik ben heel blij met Gonny! Ik heb haar 3 jaar geleden leren kennen ivm zoonlief en zij heeft hem zo mooi geholpen en dat doet ze nog steeds.. En nu loop ik ook met mijn dochter bij haar!! Door de druppels zijn hun mooie gevoelens er mooi uitgekomen!!

  7. Elisah Schroter

    Heel tevreden!!! Heb mijn producten altijd een dag na verzending in huis. 1 keer niet het geval, pakketje verdwenen bij de post. Pakketje werd opnieuw verstuurd plus nog iets voor m'n geduld! Buiten de producten is gonnie echt een hele lieve vrouw die je weet gerust te stellen en met regelmaat tussendoor nog even belansgstelling toont naar de kinderen/thuissituatie.