Heel tevreden! Ik had mijn bestelling snel in huis. Helaas was 1 van de armbanden niet degene die ik besteld had, maar de goede werd de volgende dag meteen op de post gedaan en had ik dus wederom snel in huis! Top service!!! En blij met mijn armbanden!!!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Brenda Weeda
- Desiree Charlouis
Goede en snelle levering - de ketting is superleuk
Hoe zou je Bohostijl.nl beoordelen?
- Dina Kaptijn
Ziet er heel mooie uit Dina Kaptein
- Karin van Vliet
Zeer tevreden! Snelle levering, duidelijke omschrijving van de producten.
- Aartine Anker
Snelle levering, duidelijke website, niets op aan te merken
- Natasja Govaerts
Problemen gehad met het product maar snel en correct opgelost.