Ik bestelde een klein veertje om aan mijn armband te hechten. En wat een mooi veertje is het! Alleen al ontvangen en uitpakken van mijn bestelling was een feestje. Gouden envelop, een bedankkaartje en klein presentje.. Echt top en super verzorgd! Dank jullie wel weer en tot de volgende! Groetjes van Moniek van Footlogics
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Moniek van Footlogics
- E.E. Chala-Beck
Goede en snelle service
Hoe zou je Bohostijl.nl beoordelen?
- Bea Tax
Vragen worden snel beantwoord
- Syl
Oorbellen besteld alles was goed verpakt en kwam netjes op tijd aan
- Sabrina
Super service! Echt een cadeautje om uit te pakken als het pakket binnen komt. Oorbellen zijn van goede kwaliteit.
- Margo Koeslag
Leuke oorbellen voor een ook leuke prijs.