Netjes verpakt en snelle levering
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Jeannette Verduin
- Femke Van den Hoek
Ontzettend leuk ingepakt en een foto van het resultaat. De ontvanger was er helemaal blij mee. Volgende keer weer!
Hoe zou je Leukdoordebrievenbus beoordelen?
- Betty
Al een flink aantal keren een klein cadeautje besteld voor mensen die jarig zijn. Ze worden leuk ingepakt verstuurd en je krijgt altijd een foto van het eindresultaat. Erg leuk.
- Armanda Vruggink
Het was vlot bezorgd en zag er heel mooi uit
- J van Lelieveld
Is weer een leuk ingepakte attentie Ontvanger was blij verrast 🤩
- Ingrid
altijd leuk, altijd gewèldig ingepakt. veel verschillende producten, voor ieder wel wat wils. ik bestel vaak en graag.