De bestelde ster met kerstgroen was kapot wat ik zelf gerepareerd heb. Vond dat jammer maar om het terug te sturen en op een nieuwe te wachten te omslachtig.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- B J M Bakker Ketelaar
- Jelleke
Zeer snelle levering, goed verpakt, ik ben zeer tevreden
Hoe zou je De Hooyzolder beoordelen?
- Anna Cornelissen
Goede service
- Marjon Hendriks
Super snelle
- Ria Wijnands
Mooie spullen en heel netjes goed ingepakt verstuurd
- Ilona Rijs
Super leuke shop met hele leuke spullen, uitgebreid assortiment en goede service.