Nettie van den Broek
Deze review is verzameld via WebwinkelKeur en is herleidbaar tot een aankoop bij Blauw mode sinds 1959, wat wijst op een authentieke ervaring.
Hoe we reviews verifiëren
Hoe we reviews verifiëren
👍👍👍👍👍
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
👍👍👍👍👍
Mooie kleren. Goede service, echt een winkel om graag te bestellen. En een zeer snelle levering
Blij met dit merk, kocht het vroeger bij ons op het dorp, netjes verpakt. Top
Snelle levering en snelle antwoorden op vragen.
Leuke kleding, vriendelijk geholpen. Veel keuze
Goede service, goede prijs, snelle levering, goed telefonisch advies.