Tevreden! Voor twee van mijn zoons heb ik iets besteld. Binnen twee dagen had ik de bestelling in huis en netjes verpakt. Enige minpuntje is dat er veel producten niet op voorraad waren die ik wilde bestellen. Je kon wel een berichtje achter kunnen laten met de vraag dat als ze weer op voorraad zijn, dat je een mailtje krijgt. Dat is prettig, maar geen indicatie gekregen hoe lang het ongeveer duurt.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- S.C.C. den Hoedt- Voorbrood
- Miriam De Wolf
Snelle verzending en perfecte verpakking. Producten zijn mooi en waardevol
Hoe zou je Kauwsieraden & meer beoordelen?
- Danielle Petit
Super snelle levering en wat een leuke ketting. Mijn dochter is er helemaal happy mee. Bedankt.
- cem liLipkens
mijn zoon is er super blij mee en bijt nu niet meer op zijn kleren
- Bart Terschegget
Top, Bart is er erg blij mee alleen snapte de juf (inval) niet helemaal wat de bedoeling was en had hem afgepakt. We wachten nog even af maar hij ziet er top uit en bart is er heel stoer mee bedankt
- Anita Mulder
Het sieraad is geleverd tijdens onze vakantie. Toen we thuis waren heeft zoonlief direct het sieraad gepakt en hij is bijna niet meer zijn mond uit geweest