Artikel snel geleverd, webshop is prima verder. Helaas viel het kauwsieraad nogal tegen. Zoon vond er werkelijk niets aan. Heeft er voor de vorm een keer op gebeten, maar dat was het kennelijk niet. Hard plastic, kauwt niet fijn (en ik vraag me af of het niet slecht is, op plastic bijten?) Het was niet de duurste, maar terugsturen kan ook niet als je er al lekker op hebt zitten bijten lijkt me.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Carolien van Rooijen
- Pepijn Aalberts
Verkeerde bestelling binnen gehad, met een appje alles keurig opgelost!
Hoe zou je Kauwsieraden & meer beoordelen?
- Jesse Bosma
Levering ging vlot, kauwketting is precies zoals verwacht.
- Yolanda Bosch
snelle bezorging, netjes ingepakt. Erg blij mee!
- Noah Roman
Na bestelling de volgende dag al binnen!
- Joyce van Dongen
Goede info op de website. Wat je ziet is wat je krijgt! Snelle levering!