Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2017


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Mio Amore heeft 645 5 ster reviews 645
Mio Amore heeft 112 4 ster reviews 112
Mio Amore heeft 15 3 ster reviews 15
Mio Amore heeft 12 2 ster reviews 12
Mio Amore heeft 46 1 ster reviews 46

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Marina Wellem

    J ai receptionné une poussette abîmé, contenant plusieurs defauts.. Le service client ne souhaite pas me rembourser, je me retrouve donc avec une poussette achete 357€ abîmé pour mon bebe qui arrive ce mois ci... je suis tres déçue et vous deconseille fortement se site.

  2. GILLES FURDERER

    All good !!

  3. Hoe zou je Mio Amore beoordelen?

  4. JEROME COURTIER

    Not satisfied Item received was dirty, customer service was contacted but no answer...

  5. Matthijs van den Akker

    Mooi bed, dekbed afrader en leveringsproces een aandachtspunt. Kind blij met het stoere bed. Ouders niet met het (onveilig & ongezonde!) 100% polyester dekbed. Leveringsproceswas slordig: email van bezorgdienst vrijdag einde dag (in de spam!) dat ze maandag komen bezorgen. Reactie moet handmatig per mail en ondanks dat die binnen 10 minuten verstuurd was komen ze doodleuk op maandag bezorgen terwijl ik er dan niet ben. Artikel zelf goed en veilig aangekomen en prima kwaliteit. Wel gek dat de geleverde installatie artikelen niet overeenkwamen met de beschrijving. Goed balen dat dekbed polyester is (waarom?! zo duidelijk niet veilig/gezond - voor kinderen én volwassenen) dus dat was een afknapper en afrader om matras + dekbed pakket af te nemen. Kortom: mooi bed, rest heeft aandacht nodig

  6. Muamer Mujkovic

    Ja het is goed

  7. Corentin Gonon

    Il manquai les adapteur de fixation poussettes , commander avec le sièges auto et reçu que le sièges auto , j’ai envoyer un mail pour l’es fixations manquantes et aucune réponse ! J’ai perdu 35 euro ! Je recommande pas !