Mooie korting door het 10 jarig bestaan van het merk. 'Emma' werd mijn keuze. Mooi smal horloge band en fijn klokje. Ik ben er zeer content mee. Mijn horloge gerigstreerd, dus hopelijk wordt er een boompje geplant :-)
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Joni van Hal
- M. S.
Al meerdere malen horloges besteld bij Hot&Tot. Het wordt altijd snel en netjes geleverd. De service is er verder ook erg netjes. De horloges zijn prachtig.
Hoe zou je HOT&TOT beoordelen?
- Monique Visser
Overzichtelijke beschrijving en foto’s, route naar afrekenen kort en bondig. Erg fijn zo iets te bestellen.
- Yvon Verheijen
Gewoon goed en snel
- Gert-jan Van Wanrooij
Snelle levering en prachtig horloge
- Dini Kramer
Jammer dat er maar 1 reserveschakel bij zit, vooral omdat er een schakel kapot is gegaan met het opmaat maken van de band. En dat ik 3 nieuwe schakels moet kopen. Gjullie hieden geen goede garantie dus. Ik ben wel tevreden over de horloge.