Mooi product hoor. Een dag layer met de postbode in de bus. Geweldig maar na 2 dagen kapot of batterij leeg. Laat nog van mij horen gr Fred
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Fred Van Hoof
- Femke Huizinga - Groen
Mooi horloge ( heb er nu drie ...)
Hoe zou je HOT&TOT beoordelen?
- Mariët Geerlings
Prachtig horloge
- Geen
Mooie houten horloges. Heb er 3 ondertussen.
- Audrey Hengst
Goeie service en was er de volgende dag al binnen.
- M B
Prachtige kwaliteit, goede service en duurzaam! Erg blij met mijn horloge.