Supersnelle levering, zelfs met gravure. En natuurlijk heel mooi! Hopen dat de ontvanger dit ook vindt :)
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Corinne
- Noortje
Heel erg blij mee!
Hoe zou je HOT&TOT beoordelen?
- Marloes
Super snelle levering, mooi ingepakt en super product!
- Carlijn
Heel tevreden, supersnelle levering. Mooi product, prachtig verpakt, cadeauverpakking is compleet overbodig :)
- TJ
Goeie webshop. Snelle levering. Jammer dat er per brievenbuspost (wel goed verpakt) wordt verstuurd; vanwege de veiligheid tijdens de bezorging. Toch veel waarde onverzekerd onderweg. En geen duidelijke aansprakelijkheid. Met pakketpost heb je de zekerheid en verzekering dat het bezorgd wordt. Toch een tip om te doen hottot. Horloge erg mooi!
- Arjen
Snelle levering, zag er prima uit. Mooi horloge. Prachtig duurzaam concept. Dat maakt het horloge nog mooier.