Er zit een vlekje/oneffenheid in het glas en er wordt niets mee gedaan. Gewoon jammer wordt er gereageerd, we kunnen niets voor je doen. Je zukt get beschermfolue er nog wel op hebben zitten maar nee! Ook dat is er af, je voelt een oneffenheid. Jammer!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Jenny
- Janneke van der Sar
Mijn bestselling nog niet ontvangen
Hoe zou je HOT&TOT beoordelen?
- Desiree Hazel
Te lang wachten voor het product
- Els
Snel bezorgd, netjes verpakt
- Johan van Hattum
Supersnelle levering, goede kwalititeit, en het huidige apparaat om de band mee in te korten is superhandig in gebruik.
- Pim
Mooi horloge, vlotte levering. Prima.