Het vlees werd gebracht in een doos met koelelementen. Dat was al uitstekend en ook nog in vacuumzakken met tot wanneer het houdbaar was en wat erin zat. We hebben de flanksteak als eerste geprobeerd. Heerlijk mals en deze week gaan we de spareribs en buikspek op de barbecue gooien. Wij vinden Aalvink echt een aanrader.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Willy Knijf-van der Hoop
- D.C. Ottevangers
prima vlees. Zeer goed verzorgde aflevering: goed verpakt, goed gekoeld en ook nog op de voorspelde tijd. Wat beter kan is de informatie over portitionering. Dat je zelf het gehakt in porties kunt verdelen is helder. Karbonades zijn gelukkig al verdeeld maar het aantal per kilo is een verrassing. De entrecote is ook al in stukken gesneden, dat is echt een verrassing. En de worst als een lange sliert met het vlees er al uit aan de einden is meer slordig dan handig. Maar je hebt in ieder geval lekker vlees!
Hoe zou je Aalvink vleesspecialiteiten v.o.f. beoordelen?
- Irma Baarslag
Prima vlees lekker op de bbq
- Ramazan Celik
.....
- Martina De Bruin
Boerenkarbonades besteld. Ze zijn heerlijk. Snelle levering .Geen loze beloftes. Tot de volgende bestelling
- H N Nguyen
De kwaliteit van de producten zijn altijd goed