Levering en verpakking super goed. Was nog zeer koud binnenin. Vlees zag er keurig en vers uit. De schouderkarbonade waren niet er gelijkmatig waren allemaal verschillend heel dik of zeer dun. Jammer was dat ik maar 1 beenhammetje kon bestellen er waren er niet meer. Al met al ben ik zeer tevreden en koop mijn vlees al gedurende 2 jaar bij Aalvink
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- J.A. Hagens
- Anton Haakman
Goede kwaliteit vlees, goed verpakt met de nodige koelelementen die het vlees op de juiste temperatuur houden. Prijs kwaliteit is meer dan uitstekend, nog nergens zo goed vlees gehad. Als ze een keer een product niet hebben bellen ze je op en bieden een goed alternatief. Aalvink ga zo door en ik blijf klant bij je.
Hoe zou je Aalvink vleesspecialiteiten v.o.f. beoordelen?
- Nienke van der Veen
Top vlees, super klantvriendelijk!
- Gerwin Voortman
Zeer ruime porties en goed bevleesde spareribs. De biefstuk is mals en anders van textuur dan van de supermarkt. Kortom super tevreden en bestel er graag weer!
- Philip Kopijn
Top vlees, goede prijs, perfecte bezorging
- Wilma Pluim
Super!!!! Zowel de producten als de manier van bestellen , en verzending.