Goed mooi vlees, vers, komt koel binnen, goed verpakt en waar het omgaat erg mals en lekker. Dit was mijn eerste bestelling en ik zal zeker vaker gaan bestellen. Wat ik had besteld waren BUIK SPARERIBS, WIDE CUT grote stukken met veel vlees. Echt een aanrader als je sparerib fan bent. Ik had daar naast VARKENSNEK van 2,5 kilo en daar had ik heerlijke pullen pork van gemaakt. Als je twijfelt of je wel een bestelling moet gaan doen, dan kan ik je vertellen dat mijn ervaring erg goed was deze eerste keer. Zeker de moeite waard om bij Aalvink te bestellen.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Juan Patino
- C.
Mooi vers vlees! Koel en vacuüm geleverd speciale gekoelde box. De spareribs (buikribben) zijn echt mega groot! Bestel hier al jaren en altijd tevreden!
Hoe zou je Aalvink vleesspecialiteiten v.o.f. beoordelen?