Na nog geen 2 weken stopte de afzuigkap er mee, na heen en weer gemaild te hebben moest ik de afzuigkap maar naar een post.nl punt brengen om hem terug te sturen, Serieus Cendo??? Waar blijft nu de service waar jullie het over hebben, Ik moet dat loodzware pakket achter op.mn fiets naar een post.nl punt brengen wat hier 3 km lopen vandaan is
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Anneke Bruijsten kleijn
- Robbert
Ophangen was nog wel een klus, maar dan hangt er ook wat! met name blij met het mooie warme licht in meerdere standen (niet perse dimbaar met een dimmer). Dat het display aan beide kanten zit (er is geen voor of achterkant) had ik mij ook niet vooraf gerealiseerd. Heel handig als je vanaf de andere kant van het kookeiland even snel het licht aan wil doen. Wel schijnt er dan ook een display de kamer in (niet perse heel fel). en oh ja: qua afzuiging zijn we er ook op vooruit gegaan: sterker en stiller. Heel mooi product!
Hoe zou je CENDO beoordelen?
- Patricia
Goede en snelle levering.
- Jimmy D
Goede klantenservice
- Erik Jansen
Snel en correct geleverd
- Berthold Maarsseveen
Top geregeld en snel ook de levering was super. Bedankt 🙏