Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2017


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
CENDO heeft 1989 5 ster reviews 1989
CENDO heeft 516 4 ster reviews 516
CENDO heeft 57 3 ster reviews 57
CENDO heeft 26 2 ster reviews 26
CENDO heeft 38 1 ster reviews 38

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Rene Van der Heijden

    Snelle levering ! Prima alles gegaan mbt installatie echter was in de beschrijving niet duidelijk (en nog steeds niet) waar de twee metalen strips voor zijn. In de beschrijving vermelden wanneer je het wel en wanneer niet nodig hebt (overbodig). Nu blijf je constant denken, heb ik niets vergeten. Ook in de beschrijving vermelden dat de flexibele slang vanaf de unit uitgerekt moet zijn (dus stuk ervan afhalen) daar anders de klepjes niet openklappen als je de afzuiger aanzet (slang wordt dan te dik en klepjes storen daar tegen aan. Verder prima afzuiger

  2. Haaye Aalders

    goede levering

  3. Hoe zou je CENDO beoordelen?

  4. Peter van Hoof

    Heel tevreden, snelle levering.

  5. A.J Oortwijn-Bakker

    Een afzuigkap besteld die zeer snel geleverd werd. Helaas zat de voorste plaat scheef gemonteerd. Mail gestuurd en binnen 2 minuten werd ik teruggebeld, retour geregeld en een nieuwe verzonden. Die kwam de volgende dag aan en zag er prima uit en werkt goed! Prima apparaat, zuigt enorm met natuurlijk dan wel het bijbehorende geluid. We kunnen nu de oliebollen gewoon binnen bakken zonder al te veel baklucht in huis.

  6. eric g

    De levering was keurig, goed verpakt en de afzuigkap ziet er erg mooi uit. De werking is uitstekend. klein minpuntje: de beschrijving van de montage kan echt beter

  7. Oscar Macco

    Had een vraag gesteld per mail, werd keurig beantwoord door de ''manager tevreden klanten''! Ook de levering volgens afspraak! Ga zo door Cendo, wat mij betreft alleen plusjes!