Ik heb een kapotte spiegel binnen gekregen. Ook is het niet dezelfde als ik op de foto heb. Ik heb hun hierover gemaild. Geen reactie. Bellen kun je niet
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Romy
- Matty Toorenaar
Bij vragen (over levering) werd ik vriendelijk te woord gestaan. Heldere uitleg.
Hoe zou je Spiegelshop.nl beoordelen?
- M.F.A. Gerressen-Meijnen
Ruim aanbod aan spiegels
- Katja Toet-Scheer
Prachtige spiegels ontvangen voor onze kamers van Bed & Breakfast Pax Tibi!
- Thea Noijens
Snelle levering, goed verpakt
- André Sormani
Moest lang wachten op een bevestiging van mijn bestelling