Snelle levering, vriendelijke bezorger en de Spiegel die ik kocht was de 'Stalen passpiegel | Blokprofiel & Zwart' Erg mooi, best zwaar, van goede kwaliteit! Erg blij mee
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Mathilde A
- C.M. Gulik-Uithol
Goede service
Hoe zou je Spiegelshop.nl beoordelen?
- Martin Baas
Prima verpakt Precies wat we wensten
- R. den Ouden
Een goede service, product voldoet aan onze verwachtingen en is goed en stevig ingepakt verzonden door een speciale dienst.
- Cilia
Bericht gekregen dat de spiegel gereed is voor verzending, maar tot op heden nog niets ontvangen of een nieuw bericht gekregen.
- Natalie Van Keulen
Zeer slecht ,goedkoop duurkoop nooit meer,13dg zitten wachten en sierlijst overal beschadigd en ornamenten zitten ongelijk troep gekocht geld weggooit!!!!