Leuke producten om samen te stellen. Goed in elkaar gezet en netjes verpakt. Ik heb de Jeep besteld. Ik ben alleen blij dat ik hem naar mijn prive adres heb gestuurd want er was waarschijnlijk zo met de doos gegooid tijdens vervoer dat de onderdelen los lagen in de verpakking ondanks het zorgvuldig inpakken. Waarschijnlijk ook lastig om hier iets mee te doen. Maar alles weer in elkaar gezet en het is een top kado!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Sandra
- Victor Van Dijck
Super mooi cadeau en snel geleverd top.
Hoe zou je Geboortegift.nl beoordelen?
- Roy Schaefer
Ik had een bedrukking erbij besteld en niet ontvangen eveneens de speen mat naam zat er niet bij. Ook de kaart met tekst was niet meegeleverd
- René van leiden
Geweldige service en gewoon op en top verzorgd. Super netjes ingepakt en verstuurd. Mijn oprechte complimenten.
- rob de wolff
Nog steeds niks ontvangen
- Margriet Pellaupessy
Beste team van Geboortegift, De service van Geboortegift is uitstekend! In de afgelopen jaren toen ik nog bij BAM werkte heeft het team altijd een meer dan fantastische en klantvriendelijke service gegeven, en dit is ook klantbindend. Ze zijn tevens goed te bereiken. Nu ik met pensioen bent en wederom van hun service gebruik heb mogen maken, is dit nog steeds voor mij heel belangrijk en mijn dank hiervoor. Ga zo door en jullie site ziet erg goed uit, mijn complimenten! Hartelijke groet, Margriet