Ik had een mok met een afbeelding van een roodborstje besteld(via Bol.Com) ,helaas kwam ie gebroken aan. Ik had om een nieuwe gevraagd. Helaas was deze niet meer verkrijgbaar. Ik kreeg netjes m'n geld terug. Heb net haar website bekeken) in de hoop dat daar nog mokken, kopjes of mokjes met afbeeldingen van tuinvogels waren. Dat was hélaas níet het geval. Misschien idee voor de toekomst?
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Jacqueline Vos
- Wilma
Er wordt van alles gedaan om je tevreden te stellen, ge-weldig. Een echte aanrader om hier iets te bestellen. Ben meer dan tevreden! Zeer vriendelijke dame aan de telefoon gehad.
Hoe zou je Dytah beoordelen?
- Hugo Dijkers
Bestelling snel in huis, netjes verpakt
- Elly Brunia
leuke artikelen, goede levering