Ik heb magneten bij jullie besteld en ben er erg blij mee. Doordat de levering wat langer duurde kreeg ik zelfs twee extra. Zeer goede service. Top!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Dineke
- Martellie Heuvelmans
Er waren vanuit PostNL wat problemen bij het afleveren en ze zaten er bovenop om het op te lossen. Ik kreeg zelfs op zondag een reactie van deze firma ! Top
Hoe zou je Dytah beoordelen?
- Neg
Goede prijs, netjes verpakt
- A van Stijn
Bestellin klopt altijd
- Miranda Wittebol
Leuke collectie goede afhandeling
- Sandra Hendriks-Koppenol
Hele snelle service Top!