Lekker vlot. En duidelijk tijdens het proces. T.o.v. Andere bedrijven best goedkoop. Product ziet er netjes uit, mooi glad goed materiaal. Wel zou ik als onervaren klant meer uitleg willen hebben over termen als “infill 15%”. Gewoon iets in de trend van “wordt dunner maar meestal sterk zat” Nu gok je dat 15% wel goed is.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Rob van Cooten
- Max Nol
heel snel en goed communicatie
Hoe zou je create3Dshop.nl beoordelen?
- Silvester van der Leer
Keurige 3d prints ontvangen binnen zeer redelijke termijn
- Harald van Brummelen
eenvoudige interface, snelle levering
- Geert Jansen
Verzorging prints en verpakking en verzending onder de maat. Slordig, slechte kwaliteit, lange levertijd
- Roel van Dijk
Goeie tool om je bestelling door te geven, en ben echt onder de indruk van het resultaat!