Super service! Als je vragen hebt over je levering kan je gewoon een mailtje sturen of via social media een berichtje sturen en je krijgt zeer snel een duidelijk antwoord! Je kan de levering opvolgen (PostNL) en zien wanneer het onderweg is. Klein puntje van kritiek maar Create3Dshop kan hier niets aan doen: pakket was geleverd bij de overbuurman maar er was geen briefje achter gelaten in de brievenbus. Maar voor de rest klopte de bestelling volledig en is het pakket onbeschadigd aangekomen! Top! Ik bestel er binnenkort weer!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Kenny De Meester
- Har Sanders
Levering nog voor aangekondigde dTUM
Hoe zou je create3Dshop.nl beoordelen?
- Ingmar Hoogendijk
Goed verpakt,prima kwaliteit alleen leveren alleen via dhl is altijd een drama qua levertijd, geef mij post.nl maar heb je het 2 dagen eerder.
- Jan Nijhuis
Goede. Correspondentie, snel geleverd. Al met al een aanrader. Jan
- Sebastiaan Schouten
Na een paar maanden gebruik verschenen er slijtagesporen op een onderdeel, hierover een mailtje gestuurd. Binnen 24 uur waren de onderdelen onder garantie besteld bij de leverancier, en deze werden een week later keurig verpakt bezorgd. Prima Service!
- henk kuyer
Geen klachten!