Ben tevreden over de toegezonden samples, Print erg netjes. Enige minpuntje was dat 1 van de zakjes lek was waardoor er vocht in kon komen. Ik weet niet of dit ook gebeurd is maar de zakjes silica waren 3.00 3.00 en 3.07 voor de lekke verpakking dus zou het kunnen. Diameter is netjes en resultaat bij Benchy en Marvin gewoon goed.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Jasper Tielen
- Danny Neijenhoff
goede communicatie, snel verzenden. verpakking folie ipv doos vind ik (persoonlijk) wat minder
Hoe zou je create3Dshop.nl beoordelen?
- Rogier Hoogmolen
Netjes geleverd wel een dagje te laat omdat men de order over het hoofd had gezien maar verder netjes geholpen. En helpdesk was goed bereikbaar
- Bas Pruimboom
Probleempje met voeding netjes afgehanfeld door nieuwe voeding onder garantie toe te sturen.
- Daniël Wijnolts
Producten waren goed ontvangen. Ik had wel gehoopt op iets meer updates. Of misschien een deel zending. Want nu totaal geen idee wat er gebeurde.
- C de Graag
Snelle levering. Goede spullen