Fam van Rijt
Deze review is verzameld via WebwinkelKeur en is herleidbaar tot een aankoop bij create3Dshop.nl, wat wijst op een authentieke ervaring.
Hoe we reviews verifiëren
Hoe we reviews verifiëren
Prima service!
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
Prima service!
Website was duidelijk, overzichtelijk en bood velen opties voor verschillende materialen. Levering duurde echter wel lang, vanaf het moment dat de bestelling was geplaatst 8 dagen.
Snelle service tegen de juiste prijs
Dinsdag avond besteld en donderdag geleverd. Het model is prima geprint
Een hele prima ervaring. Makkelijk bestellen, mooi resultaat. Kan het nog beter ? De stap 'in productie' duurde nogal lang. Zou over die voortgang nog iets meer gecommuniceerd kunnen worden ?
Het bestelproces is een beetje onhandig, maar de geleverde print ziet er erg goed uit.