Iets vertraagd maar goed gecommuniceerd!! Top service!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Constance
- Stephanie
Bestelling was niet geleverd op de ‘afgesproken’ dag en de dag erna. Klantenservice was goed te bereiken en er is gelijk actie ondernomen. Top! Hierna werd m’n bestelling ook vlot geleverd. Blij met mijn bestelde product! Ik zou hier een volgende keer vol vertrouwen weer bestellen.
Hoe zou je Afslankshop.com beoordelen?
- Saskia De Jongh
Ik zit nu anderhalve week op mijn bestelling te wachten nog steeds niet ontvangen .
- Lucinda Weusthof
Had de bestelling een dag of twee eerder verwacht door de omschrijving
- Jessica Van Dijk
Nog niet ontvangen
- Geke -Blok
Slecht