Ik gebruik de verhoogde inlegzooltjes nu al een half jaar en ben er volledig tevreden mee. Ik gebruik alleen de toename van 3 cm maar de zooltjes zijn echt gemaakt van uitstekende kwaliteit. Ik raad ze aan, aan iedereen die net dat tikkeltje groter wilt zijn.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Bert17889
- Michel van Strijdhoven
Bevallen goed, erg stevig waardoor ze ook lang mee gaan schat ik in. Ook zijn het niet van die dingen waarmee het lijkt alsof je op een luchtbed loopt. Dat loopt van geen meter en kost ook hoogte. IK ben er blij mee en zitten goed in de schoen
Hoe zou je Lifterz & Talls beoordelen?
- Maarten Bovenstra
Bevallen erg goed en zitten prima, past niet in elke schoen even goed maar dat vind ik normaal. Voor mij de ideale oplossing, ik ben 170 en met de zolen meteen doorgaans qua lengte als ik daar gewoon lekker zin in heb
- Diederick Oomen
leuke oplossing en nette service bij mijn verdwenen pakket
- Davy Mans
Netjes verpakt en op tijd verder goed past niet overal in maar dat lijkt me logisch
- Evelien
Gekocht voor me vriend en die is er blij mee