Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2017


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Lifterz & Talls heeft 179 5 ster reviews 179
Lifterz & Talls heeft 41 4 ster reviews 41
Lifterz & Talls heeft 7 3 ster reviews 7
Lifterz & Talls heeft 0 2 ster reviews 0
Lifterz & Talls heeft 0 1 ster reviews 0

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Remco12

    Kwalitatief goede inlegzool. Ondertussen al meerdere inlegzolen uitgeprobeerd maar dit is zeer zeker een blijvertje....

  2. Sushi

    ik was skeptisch maar het scheelt zeker. Pak er wel even een goed pakkend schoen erbij. Ik heb het omgedraaid ben ermee gewoon naar een goedkope schoenenwinkel gegaan en heb zo de best passende schoen uitgezocht. Die paar centimeter maken met met mijn 169cm toch ineens wat meer alledaags. Ik ben er erg blij mee !

  3. Hoe zou je Lifterz & Talls beoordelen?

  4. Robjeeees

    Gekocht voor mijn vader voor het motorrijden aangezien hij niet goed bij de grond kan komen met zijn voeten. Door dit kan hij nu prima bij de grond komen. Kwaliteit is prima, stevig materiaal. Dat we dit niet eerder hebben aangeschaft blijft een raadsel.. ;-)

  5. Ushh

    In mijn gewone sneakers passen ze niet altijd. Als ik ze hierbij gebruik dan komt soms mijn hiel uit de schoen. In mijn hogere schoenen passen ze wel en zitten ze comfortabel. Het verschil in lengte is opmerkelijk.

  6. Stephennn

    Netjes verpakt binnen gekregen en bestelt met de EK actie, in mijn hoge timberlands zitten ze eigenlijk het beste en voel je je zeker een stuk langer. In sportschoenen heb ik ze nog niet bedoeld.

  7. Ricky

    Hulpstuk wat echt eerder uitgevonden had moeten worden. Ik ben niet zo heel groot, 160m. en dan telt elke centimeter. Tot voor vorig jaar waren wedges in en die kocht ik dan ook altijd, maar blijkbaar zijn die weer uit want er is bijna geen keus meer. Ik doe deze inlegzolen nu in bijna al mijn schoenen. Helaas ze passen niet overal in!! In schoenen die al wat strak zaten krijg ik het niet voor elkaar. Maar wel in lage sportschoenen. Ik doe dan de onderste helft en dan de binnenzool er overheen. In mijn hogere schoenen past gemakkelijk het hele ding. Super!