ik had verwacht dat ik het kind er bij zou krijgen, zwaar teleurgesteld, u down bad
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Peter Piet von Ijbenhout
- Danielle Deley
geweldige service, mooi materiaal
Hoe zou je NoordZeemeermin beoordelen?
- Lee Ann
Mooie kwaliteit en snelle verzending!
- Katrin Lucke-Schmidt
Ich bin sehr zufrieden mit der Ware und der Lieferung. Der Kundenservice hat sehr schnell geantwortet und sofort Alternativen geboten. Danke dafür.
- Mandy Damen
Snelle nette levering staart en bikini zijn erg mooi. Alleen bereikbaar via Whatsapp wordt niet op gereageerd helaas
- Ellen
Geen reactie op app ontvangen. Tekst op de website vond ik misleidend. Dacht dat ik compleet met monovin had besteld. Dit bleek niet zo te zijn, waardoor hoge kosten en dubbele verzendkosten.