Snelle levering, vriendelijk contact, mooie kwalitatief goede staarten!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Laura van haren
- Barbara Bosman
Ik vind het jammer dat je bij bestelling van over de 100 euro verzendkosten moet betalen, daarbij had ik safety covers erbij besteld terwijl die al op de staart zaten. Heb ik overheen blijkbaar gelezen maar ook niet even een waarschuwing als je ze dus overbodig besteld. Mocht ze terug sturen, ook weer op eigen kosten... Bikini topje op meerdere plaatsen stiksels los maar daar moet ik nog contact over opnemen. Ben benieuwd of dat dan wel kosteloos omgeruild gaat worden...? PS, inmiddels is alles naar volle tevredenheid opgelost! 👍
Hoe zou je NoordZeemeermin beoordelen?
- Leonie Scheuter
Duidelijke website, snelle bezorging en een goed product!
- Ulrike Schütze
Hallo, super vriendelijke en snelle e-mailcontact. Dat is service! Snelle levering! Geweldige vin die we meteen hebben uitgeprobeerd! Het is leuk en we kunnen het alleen maar aanbevelen. Groetjes
Vertaald met AI - Nathalie Lenarduzzi
Snel in huis, staart ziet er prachtig uit. Materiaal is zeer kwetsbaar. Staart al stuk na eerste zwembeurt.
- Henriëtte Keijzer
Vragen snel beantwoord, uitstekende service. Staarten en vinnen van goede kwaliteit en goed pasvorm.