Goede website, snel en simpel besteld. helaas waren de geleverde broeken aan de grote kant, waarna deze snel omgeruild werden voor de juiste maat, top service !!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Bart
- Van de Goeiendonk
Omdat de vorige spijkerbroeken (247) goed waren bevallen nu weer een paae nieuwe besteld (Cars Tower) Broeken uitgepakt, vrouw nieuwsgierig... Kleur is goed. Pas hem eens aan! Lengte ook goed. Doe eens dicht? Past wel. Gulp dicht? Eh, die is wel erg kort! Vergelijk eens met die andere van WSB. Verdorie, deze rits is een stuk korter...Deze is 10,5 cm en de oude 247 is 13 cm lang. Niet voor werkmanshanden gemaakt! Da's onhandig!
Hoe zou je www.werkspijkerbroek.nl beoordelen?
- Willem. Van Vliet
Alles verliep goed tot nu toen. Staat nog wel een broek in back-order
- Ricardo
Mooie prijzen en super snelle service.
- Teun Van der heide
Prijs kwaliteit prima
- Jef Wuyts
Goede service