Ik had een tas besteld! Maakte ik de doos open... wat zie ik! De tas was netjes ingepakt voelde mij net jarig en een persoonlijk berichtje! Heel bijzonder! En over de tas zelf gesproken, is heel goed in de smaak gevallen 🤗
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- laura cuppen
- Karolien Hof
Prima kunnen betellen, betalen en tra&t code ontvangen. Pakket kwam alleen meer dan 2,5 uur later, maar daar kan tasjekopen niets aan doen!
Hoe zou je Tasjekopen.nl beoordelen?
- Bianca Proost
Geweldig service en snelle levering!
- leanne Rosies
Goed, ik heb de tas woensdag besteld en vrijdag lag de tas al in de brievenbus.
- Annemarie Kommer van
Snelle levering en super leuke tas
- Claudia Lamboo
Goede en snelle service! Ik ben helemaal blij met mijn aankoop!